آزران

خدایا بگیر از من ، هر آنچه که ترا از من می گیرد. جملات زیبا (امیرکبیر) زیبا نوشتن هنر نیست , عمل به نوشته های زیبا هنر است.

آزران

خدایا بگیر از من ، هر آنچه که ترا از من می گیرد. جملات زیبا (امیرکبیر) زیبا نوشتن هنر نیست , عمل به نوشته های زیبا هنر است.

آزران

بسم ا... الرحمن الرحیم
برمشامم میرسد هر جمعه بوی انتظار
بردلم ترسم بماند آرزوی وصل یار
تشنه ی دیدار یارم، معصیت مهلت بده
تا بمیرم دررکابش با کمال افتخار
جهت تعجیل در امر فرج صلواتی هدیه کنیم.
إِلَهِی قَلْبِی مَحْجُوبٌ وَ نَفْسِی مَعْیُوبٌ وَ عَقْلِی مَغْلُوبٌ وَ هَوَائِی غَالِبٌ وَ طَاعَتِی قَلِیلٌ وَ مَعْصِیَتِی کَثِیرٌ وَ لِسَانِی مُقِرٌّ بِالذُّنُوبِ فَکَیْفَ حِیلَتِی یَا سَتَّارَ الْعُیُوبِ وَ یَا عَلامَ الْغُیُوبِ وَ یَا کَاشِفَ الْکُرُوبِ اغْفِرْ ذُنُوبِی کُلَّهَا بِحُرْمَهِ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ یَا غَفَّارُ یَا غَفَّارُ یَا غَفَّارُ بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

خداى من،دلم در پرده‏ هاى ظلمت پوشیده شده و جانم دچار کاستى گشته و عقلم مغلوب هواى نفسم شده و هواى نفسم بر من چیره آمده،طاعتم اندک،و نافرمانیم بسیار، و زبانم اقرارکننده به گناهان است،چاره من چیست اى پرده ‏پوش عیبها،اى داناى نهان‏ ها،اى‏ برطرف ‏کننده غمها،همه گناهان مرا بیامرز،به احترام محمّد و خاندان محمّد،اى آمرزنده،اى آمرزنده،اى آمرزنده‏ به مهربانیت اى مهربان‏ترین مهربانان.
به نام خداوندی که به من قدرت نوشتن داد تا احساسهایم را بنویسم.
خدایا:
به من آرامش ده : تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم.
دلیری ده: تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم.
بینش ده: تا تفاوت این دو را بدانم.
مرافهم ده: تامتوقع نباشم دنیا ومردم دنیامطابق میل من رفتار کنند.
خدایا بگیر از من ، هر آنچه که ترا از من می گیرد.
معرفی روستای آزران:
روستای آزران از توابع شهر برزک در 72 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان کاشان واقع شده است این روستا در منطقه ای کوهستانی و متصل به کوههای کرکس در ارتفاع تقریبا 2700 متری از سطح دریا ، با آب و هوایی معتدل در فصول بهار و تابستان و زمستانهای سرد قرار گرفته است . روستای آزران کاشان دارای یکهزار و 500 نفر ساکن در طول سال و 2 هزار و 500 نفر در ایام تابستان است.
محصولات کشاورزی:گل محمدی بااسانس34/. انگور،بادام،گردو،گندم،جو،سیب زمینی.
یکی از مراکز تولید بهترین گلاب عطری و عرقیات گیاهی شهر کاشان می باشد.
27 شهید تقدیم انقلاب نموده است.

نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

فرا رسیدن ماه عزای سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) را به تمامی دوستداران حضرتش وامام عصر تسلیت می گویم؛

خــانه ی آخرتــم هست قدمــگاه حبیـــب
بـر سـر سنـگ مــزارم بنویسـید حســـین

هـرکـه پرســید چـه دارم دگـر از دار جــهان
همـــه یِ دار و نــدارم بنویسـید حســـین

هیـــچ شعــری ننویســید به روی کفنــم
با گِـل ِ تربــتِ یـــارم بنویسـید حســـین

مــن دلــم را ز شکیبــــایی زینـب دارم
همــه یِ صبـر و قـرارم بنویسـید حســـین....

     لطفاً نظر یادتون نره........

لطفا نظر فراموشتون نشه- با سپاس

نظرات  (۱۲)

Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is valuable and all. However think
of if you added some great photos or video clips to give your posts more, "pop"!
Your content is excellent but with images and videos, this blog could
certainly be one of the greatest in its field. Superb blog!
Hi there colleagues, fastidious post and good urging commented at this place, I am actually
enjoying by these.
I am sure this post has touched all the internet users, its really really pleasant article on building up new blog.
You only need so much power to achieve escape velocity, the physics haven't changed since the 60's, how powerful should it be now that we have Ma.I.b?.ta.lt does seem to be a pointless project, however.
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۸ زهرا احمدآبادی
عاااااااااالی
۰۵ آبان ۹۴ ، ۰۹:۲۱ حسین احمدی
سلام
ممنون وتشکر از بازیدتون زحمت کشیدید
ضمنا متن زیبا و جالبی بود لذت بردیم
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۳ حسین احمدی
سلام
شرمنده ببخشید من فراموش کردم آدرس وب کانون فرهنگی را بنویسم
این آدرس سایت کانون فرهنگی هنری شهدای مشهدالکوبه مسجد جامع http://kanon90.blog.ir/
تشکر از حضور گرمتون
۰۴ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۴ حسین احمدی
سلام
آقای سعادت شما نسبت به بنده لطف دارید و همچنین ممنون از بازدیدتون از
وبلاگ حسینیه. ضمنا از جنابعالی دعوت میکنم از وب کانون فرهنگی هم بازدید
بفرمائید. خوشحال میشویم از نظرات مفیدتون در وبلاگ استفاده کنیم.
ارادتمند حسین احمدی
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۸ حسین احمدی
سلام
آقا خیییییییلی عالی بود
من با اجازه تون از این مطلب کپی برداری کردم جهت نشر در وبلاگ
امیدوارم مورد رضایت شما دوست عزیز و خداوند باشد
التماس دعا
پاسخ:
با سلام:
جناب آقای احمدی؛
از حضور تون بسیار خوشحال شدم دوست عزیز وخوب هر مطلبی که موجب فهم دیگر دوستان وافراد جامعه گردد هیچ ممانعتی ندارد که به چه طریقی باطلاع مردم میرسد هدف ارسال پیام عالم بزرگ می باشد امید است در پناه ولی عصر(ارواحناه...)وعنایت آقا سید الشهداء درست بیندیشیم و رفتار کنیم و عاقبت به خیر باشیم.دوستدار شما سعادت.
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۸ ؟؟؟؟؟ (شباهنگ)
سلام و درود برشما و جناب ایت الله بهجت ..کلامی زیباست که بر دل مینشیند.
من درسته که مسجد دیگر نرفتم ولی هرگز نه خدا را فراموش کردم و نه
محرم را مهر این خاندان نبوت با خون ما عجین شده نمیدانم غزلی را که به 
مناسبت محرم باعنوان ( چرا هر لاله ای روید چو زلفِ یار پریشانست ) را 
مطالعه کرده اید یا خیر ..بهر حال کسی نمیتواند عشق را از آدم عاشق بگیرد.
اگر حتی تمام هستی او را بگیرند...سپاسگزارم از حضورتان و توضیح زیبائی
که بیان فرموده اید ..سرفراز وشاد باشید
پاسخ:
با سلام:با افتخار لینک شدید واز آشنائی شما بسیار خوشحالم .
موید و منصور باشید.
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۶ دانشنامه دفاعی
السلام علیک یا ابا عبدالله حسین علیه السلام
السلام علیک یا عباس بن علی علیه السلام

نام مبارک حضرت ابوالفضل که می‌آید قلبم بدجوری میلرزد.
یا حسین (ع)
یا حسین (ع)
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۹ مهدی اصغری
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">