آزران

خدایا بگیر از من ، هر آنچه که ترا از من می گیرد. جملات زیبا (امیرکبیر) زیبا نوشتن هنر نیست , عمل به نوشته های زیبا هنر است.

آزران

خدایا بگیر از من ، هر آنچه که ترا از من می گیرد. جملات زیبا (امیرکبیر) زیبا نوشتن هنر نیست , عمل به نوشته های زیبا هنر است.

آزران

بسم ا... الرحمن الرحیم
برمشامم میرسد هر جمعه بوی انتظار
بردلم ترسم بماند آرزوی وصل یار
تشنه ی دیدار یارم، معصیت مهلت بده
تا بمیرم دررکابش با کمال افتخار
جهت تعجیل در امر فرج صلواتی هدیه کنیم.
إِلَهِی قَلْبِی مَحْجُوبٌ وَ نَفْسِی مَعْیُوبٌ وَ عَقْلِی مَغْلُوبٌ وَ هَوَائِی غَالِبٌ وَ طَاعَتِی قَلِیلٌ وَ مَعْصِیَتِی کَثِیرٌ وَ لِسَانِی مُقِرٌّ بِالذُّنُوبِ فَکَیْفَ حِیلَتِی یَا سَتَّارَ الْعُیُوبِ وَ یَا عَلامَ الْغُیُوبِ وَ یَا کَاشِفَ الْکُرُوبِ اغْفِرْ ذُنُوبِی کُلَّهَا بِحُرْمَهِ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ یَا غَفَّارُ یَا غَفَّارُ یَا غَفَّارُ بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

خداى من،دلم در پرده‏ هاى ظلمت پوشیده شده و جانم دچار کاستى گشته و عقلم مغلوب هواى نفسم شده و هواى نفسم بر من چیره آمده،طاعتم اندک،و نافرمانیم بسیار، و زبانم اقرارکننده به گناهان است،چاره من چیست اى پرده ‏پوش عیبها،اى داناى نهان‏ ها،اى‏ برطرف ‏کننده غمها،همه گناهان مرا بیامرز،به احترام محمّد و خاندان محمّد،اى آمرزنده،اى آمرزنده،اى آمرزنده‏ به مهربانیت اى مهربان‏ترین مهربانان.
به نام خداوندی که به من قدرت نوشتن داد تا احساسهایم را بنویسم.
خدایا:
به من آرامش ده : تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم.
دلیری ده: تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم.
بینش ده: تا تفاوت این دو را بدانم.
مرافهم ده: تامتوقع نباشم دنیا ومردم دنیامطابق میل من رفتار کنند.
خدایا بگیر از من ، هر آنچه که ترا از من می گیرد.
معرفی روستای آزران:
روستای آزران از توابع شهر برزک در 72 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان کاشان واقع شده است این روستا در منطقه ای کوهستانی و متصل به کوههای کرکس در ارتفاع تقریبا 2700 متری از سطح دریا ، با آب و هوایی معتدل در فصول بهار و تابستان و زمستانهای سرد قرار گرفته است . روستای آزران کاشان دارای یکهزار و 500 نفر ساکن در طول سال و 2 هزار و 500 نفر در ایام تابستان است.
محصولات کشاورزی:گل محمدی بااسانس34/. انگور،بادام،گردو،گندم،جو،سیب زمینی.
یکی از مراکز تولید بهترین گلاب عطری و عرقیات گیاهی شهر کاشان می باشد.
27 شهید تقدیم انقلاب نموده است.

نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

لطفا نظر یادتون نره

نظرات  (۱۴)

Greetings! Very helpful advice in this particular post! It is the
little changes which will make the most significant changes.
Thanks a lot for sharing!
Hello my loved one! I wish to say that this post is amazing, great written and include
almost all important infos. I would like to see more posts like this
.
Just want to say your article is as astonishing. The clearness in your post is just great and i can assume
you're an expert on this subject. Fine with your permission allow me
to grab your feed to keep up to date with forthcoming post.
Thanks a million and please carry on the gratifying work.
Hi! I could have sworn I've been to this website before but after
looking at some of the articles I realized it's
new to me. Nonetheless, I'm definitely pleased I found it and I'll be book-marking it and checking back frequently!
This arlcite went ahead and made my day.
چه خوب:)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۴ پیمان پورجبار
خداوند رحمتشان کند من خیلی به علامه جعفری علاقه دارم..
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۶ مهدی اصغری
لایک
واقعا زیبا بود مرسی
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۳ بُتِ بزرگ
درس ساده ای است اما متاسفانه درک نمی کنیم
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۴ محمد علمدار
عالی بود عالی
ممنون از دعوتتون
لینک شدید
۰۸ دی ۹۴ ، ۰۵:۵۰ آنتی صوفی
سلام علیکم دوست عزیزم بسیار عالی و مفید بود
در ضمن جهت یاداوری خدمتتان عرض کنم لطف کنید هر جا در هر وبلاگ و سایتی می خواهید کامنت بگذارید آنرا تایپ کنید و بعد کلید ارسال را بزنید چون الان تمامی سایتها و وبلاگها کامنتهایی را که به صورت کپی پیست ارسال شوند آنها را هرزنامه تشخیص می دهد و به صندوق اسپم هدایت می کند که مدیر وبلاگ تا صندوق اسپم خود را وارسی نکند نمی تواند کامنت شما را ببیند من کامنت شما را بعد از مدتها به صورت اتفاقی در صندوق هرزنامه و اسپمم پیدا کردم و آنرا تایید کردم چون شما کامنتتون رو کپی پیست کرده و ارسال نموده بودید،با تشکر
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۹ تحفه نویس
سلام و عرض ادب
حقا که ناب بود ، " شنیدنی ناب "
درود بر شما
موفق باشید
۰۷ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۵ مهم..مهم..مهم
ثبت آگهی و تبلیغات شما بصورت کاملا رایگان


چنانچه به دنبال منبعی برای معرفی وبسایت و وبلاک و محصولات وکالاهای خود به




دیگران هستید,نگران نباشید ,ما به شما سایت نیازمندی ها ی ایران را معرفی می کنیم..


اگر می خواهید روشهای ارزان و ساده برای ارتقاء سایت و وبلاک و محصولات وکالاهای خود در موتورهای جستجو را بیابید...

ما به شما درج آگهی بصورت کاملا رایگان را توصیه میکیم




توجه: از تاریخ 30 آذر 1394 لغایت 30دی 1394 تمامی آگهی های شما از 1تا 8 ستاره بصورت رایگان می باشد
فرصت را از دست ندهید

کد شما:
NoooPWET129

نکته: در هنگام ثبت آگهی خود,از 1ستاره تا 8ستاره هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید,در مرحله آخر که تایید نهایی آگهی شماست کاری انجام ندهید.
فقط:: از قسمت تماس با ما نام کد را برای ما همراه با عنوان آگهی خود ارسال کنید تا آگهی شما توسط ما به مدت 2 سال فعال شود


برای درج آگهی و یا تبلیغات سایت خود بصورت کاملا رایگان از آدرس زیر استفاده کنید.

http://niyazmandy.com

موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">