آزران

خدایا بگیر از من ، هر آنچه که ترا از من می گیرد. جملات زیبا (امیرکبیر) زیبا نوشتن هنر نیست , عمل به نوشته های زیبا هنر است.

آزران

خدایا بگیر از من ، هر آنچه که ترا از من می گیرد. جملات زیبا (امیرکبیر) زیبا نوشتن هنر نیست , عمل به نوشته های زیبا هنر است.

آزران

بسم ا... الرحمن الرحیم
برمشامم میرسد هر جمعه بوی انتظار
بردلم ترسم بماند آرزوی وصل یار
تشنه ی دیدار یارم، معصیت مهلت بده
تا بمیرم دررکابش با کمال افتخار
جهت تعجیل در امر فرج صلواتی هدیه کنیم.
إِلَهِی قَلْبِی مَحْجُوبٌ وَ نَفْسِی مَعْیُوبٌ وَ عَقْلِی مَغْلُوبٌ وَ هَوَائِی غَالِبٌ وَ طَاعَتِی قَلِیلٌ وَ مَعْصِیَتِی کَثِیرٌ وَ لِسَانِی مُقِرٌّ بِالذُّنُوبِ فَکَیْفَ حِیلَتِی یَا سَتَّارَ الْعُیُوبِ وَ یَا عَلامَ الْغُیُوبِ وَ یَا کَاشِفَ الْکُرُوبِ اغْفِرْ ذُنُوبِی کُلَّهَا بِحُرْمَهِ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ یَا غَفَّارُ یَا غَفَّارُ یَا غَفَّارُ بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

خداى من،دلم در پرده‏ هاى ظلمت پوشیده شده و جانم دچار کاستى گشته و عقلم مغلوب هواى نفسم شده و هواى نفسم بر من چیره آمده،طاعتم اندک،و نافرمانیم بسیار، و زبانم اقرارکننده به گناهان است،چاره من چیست اى پرده ‏پوش عیبها،اى داناى نهان‏ ها،اى‏ برطرف ‏کننده غمها،همه گناهان مرا بیامرز،به احترام محمّد و خاندان محمّد،اى آمرزنده،اى آمرزنده،اى آمرزنده‏ به مهربانیت اى مهربان‏ترین مهربانان.
به نام خداوندی که به من قدرت نوشتن داد تا احساسهایم را بنویسم.
خدایا:
به من آرامش ده : تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم.
دلیری ده: تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم.
بینش ده: تا تفاوت این دو را بدانم.
مرافهم ده: تامتوقع نباشم دنیا ومردم دنیامطابق میل من رفتار کنند.
خدایا بگیر از من ، هر آنچه که ترا از من می گیرد.
معرفی روستای آزران:
روستای آزران از توابع شهر برزک در 72 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان کاشان واقع شده است این روستا در منطقه ای کوهستانی و متصل به کوههای کرکس در ارتفاع تقریبا 2700 متری از سطح دریا ، با آب و هوایی معتدل در فصول بهار و تابستان و زمستانهای سرد قرار گرفته است . روستای آزران کاشان دارای یکهزار و 500 نفر ساکن در طول سال و 2 هزار و 500 نفر در ایام تابستان است.
محصولات کشاورزی:گل محمدی بااسانس34/. انگور،بادام،گردو،گندم،جو،سیب زمینی.
یکی از مراکز تولید بهترین گلاب عطری و عرقیات گیاهی شهر کاشان می باشد.
27 شهید تقدیم انقلاب نموده است.

نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

از حضرت زهرا(سلام الله علیها)روایت شده که در حالی که بستر را گسترانیده و می خواستم بخوابم پدرم رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم )بر منوارد شد و فرمود ای فاطمه مخواب مگر اینکه چهار عمل را انجام داده باشی:

 1-قرآن را ختم نمایی(قل هو الله احد)

 2-انبیاء را شفیع خود گردانی(اَللّهُمَّ صَلَّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدْ اَللّهُمَّ صَلَّ عَلی جَمیعِ الأنْبِیاءِ وَ الْمُرْسَلین)


 3-مؤمنین را از خود راضی کنی(اللهم اغفر المؤمنین و المؤمنات)

 4-حج و عمره به جا آوری «سبحان الله و الحمدلله و لا اله الاّ الله و الله اکبر«

       این را فرمودند و به نماز مشغول شدند من هم کنار بستر ایستادم تا نمازشان تمام شد پس گفتم: ای رسول خدا مرا به چهار چیز امر نمودی که در این حال نمی توانم انجام دهم، حضرت تبسّمی نمود و فرمود:

اگر سه مرتبه سوره ی توحید را بخوانی مثل این است که ختم قرآن کرده ای

و اگر بر من و انبیاء گذشته درود فرستی شفیعانت در روز قیامت شده ایم

و اگر برای مؤمنین استغفار نمایی همه از تو راضی خواهند بود و اگر بگویی:

 »سبحان الله و الحمدلله و لا اله الاّ الله و الله اکبر«  ثواب حج و عمره را به دست آورده ای

نظرات  (۹)

Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon every
day. It will always be helpful to read through content from other authors and
practice a little something from their web sites.
Quality posts is the crucial to attract the people to visit the website,
that's what this site is providing.
Ahaa, its good conversation about this article here
at this website, I have read all that, so now me also commenting here.
This is just the peefcrt answer for all of us
:)
عالی بود ممنون
حال خوبی بهم دادید خدا از شما راضی باشن
این ایام و به شما تسلیت عرض میکنم
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۳ مبین حسنی سوخته سرایی
سلام علیکم
خسته نباشین،در سایت ما یک نظرسنجی ایجاد شده است در مورد حجاب ممنون میشیم در نظرسنجی شرکت کنید،لطفا اگه میشه برای یک کاری فرهنگی انجام دهید این نظرسنجی را درسایت خود معرفی کنید برای هرچه بالا بردن کیفیت نظرسنجی لطفا در این امر ما را یاری دهید.با تشکر
سایت تخصصی حجاب و عفاف
http://mohajabeh.mihanblog.com/
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۴ علیرضا محمدی
سلام
وبلاگتون عالیه
لطفا وبلاگ منو دنبال کنید(من هم شما رو دنبال کردم تا از مطالبتون لذت ببرم)
موضوع : نرم افزار ها و بازی های پولی بازار به صورت رایگان
لینکش : http://free-software.blog.ir/
ممنون میشم اگه دنبالم کنید
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۳ مهدی اصغری
لایک
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۱ مهدی ابوفاطمه
احسنت
ممنون
مطلب فوق العاده عالیی بود
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">